شرایط و قوانین

مقدمه

تجار و مشتریان عزیز لطفا جهت بهره گیری بهتر از خدمات شرکت کبیررایا بخش شرایط و قوانین را مطالعه فرمایید. توجه به این نکته ضروری است که حضور و استفاده شما از وب سایت کبیررایا تجارت به منزله پذیرفتن شرایط و قوانین این شرکت و اطلاع از آن است.

تلاش کبیررایا ارتباط موثر با مشتری و ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به ایشان است. هدف از تنظیم این بخش آگاهی بیشتر از ساز و کار و قوانین حاکم بر این شرکت است.

قوانین

تمام متون و رویه های سایت پیشِ رو مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و همینطور حمایت از حقوق مصرف کننده گان است. کاربر هم موظف به رعایت این قوانین بوده و در صورتی که هر کدام از بندهای مذکور دچار تغییر یا حذف شودُ، نیاز است طرفین نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.

ضوابط

– تمام متون و محتوای موجود در وب سایت شامل: متن، تصویر، فایل های دانلودی، کاتالوگ ها و … متعلق به شرکت کبیررایا تجارت بوده و استفاده به هرشکل از آن بدون اخذ موافقت این شرکت، قابل پیگیری قانونی است.

– سلامت کیفی و فیزیکی تمام کالاها قبل از ارسال بررسی و شرکت کبیررایا، در قبال آسیب به محصول به واسطه نگهداری نامناسب و … هیچ مسئولیتی ندارد.

– کاربر/ مشتری میبایست زمان انتخاب کالا و خدمات مربوطه، تمام اطلاعات درج شده را با دقت تمام مطالعه و بعد از آن نسبت به سفارش اقدام کند. مسئولیت عدم آگاهیِ حین سفارش بر عهده مشتری است.

– انعقاد قرارداد فروش محصولات و خدمات، فقط طبق مفاد قرارداد های تنظیم شده در کبیررایا قابل انجام است.

تعهد شرکت

– شرکت کبیررایا تجارت متعهد است تمام خدمات و محصولات را مطابق زمان و شرایط ذکر شده ارائه و ارسال کند.

– شرکت به اصل بودن محصولات ارسالی متعهد است.

– شرکت باید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری برای انتخاب کالا و خدمات را در اختیار مشتری قرار دهد.

– تمام کالاهای ذکر شده در قرارداد مطابق مشخصات فنی سفارش شده برای مشتری ارسال میشود.

 

همراهی کبیررایا تجارت

این شرکت جهت آسودگی خیال مشتریان/ تجار عزیز آماده پاسخگویی به هرگونه ابهام و توضیح در تمام موارد ذکر شده است. شما عزیزان میتوانید با شماره های 982636337426+ و989357400363+  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.